Choose Your Own Device

Bezoek onze webshop

Wij bij Essec begeleiden organisaties bij de aankoop, de levering en de service van mobiele hardware. Inmiddels beschikken wij over een aantal jaren ervaring met het CYOD-concept en hebben dit reeds bij diverse organisaties succesvol geïmplementeerd.

Het is ons doel het bedrijf te ontlasten zodat u zich kan focussen op de corebusiness . Wij hebben onze organisatie en onze logistieke systemen volledig geoptimaliseerd, waardoor wij u 100% gemak bieden bij de aanschaf, de levering, het beheer en de service van uw IT-hardware.

 

Aankoop

Wij hebben een CYOD-webplatform (portaal) ontwikkeld dat volledig moduleerbaar is naar uw wensen en eisen.

Dit platform stelt uw medewerkers in staat om hardware te kiezen en te bestellen uit een door u samengesteld assortiment, in een voor u aangepaste webwinkel. Het assortiment bevat mobiele toestellen en accessoires die u zelf heeft gekozen.

Daarnaast kunt u kiezen hoe u uw medewerkers uitnodigt, waar de producten afgeleverd moeten worden en hoe de facturatie plaats vind. In vele gevallen werken we met vouchers.

Uw medewerker krijgt van de verantwoordelijke een voucher waarmee hij/zij een toestel kan aankopen op het portaal. We bieden ook de mogelijkheid aan waarbij medewerkers een online bijbetaling kunnen doen om een duurder toestel aan te schaffen. We voorzien hier een afgepunte split-billing waarbij enkel het opgebruikte gedeelte van de voucher aan het bedrijf gefactureerd wordt.

Ook bieden wij bedrijven duidelijke voorbeeld policies aan, waarop men zich kan baseren.

Op deze website vind u alvast ons gamma van Apple producten die u vrij kan bekijken.

 

Levering

U bepaalt zelf welke afleverkeuzes uw medewerkers kunnen maken bij het plaatsen van een bestelling. Dit kan zowel op de verschillende bedrijfssites als thuis. Zo kunnen wij bij een bestelling van uw medewerkers direct overgaan tot levering op het gekozen afleveradres.

 

Beheer

Naast het aankoop-portaal beschikken we ook over een hr/adminportaal. Hier krijg je als verantwoordelijke een overzicht over welke medewerkers welk toestel besteld heeft, wanneer ze deze besteld zijn samen met het garantie document. We stellen hier een volledige opvolging ter beschikking.

 

Service

Na de levering van uw hardware houdt het natuurlijk niet op. Met fierheid kunnen we melden dat wij bij Essec een eigen herstelcenter ter beschikking hebben. Toestellen worden met originele onderdelen hersteld zonder een externe partner in te schakelen. Hierdoor slagen we er in om toestellen binnen de 5 werkdagen terug op locatie af te leveren. Ook hiervoor staat er een portaal ter uw beschikking. Herstellingen kunnen ingegeven en opgevolgd worden door de verantwoordelijke van uw bedrijf.

 

Vragen?

Heeft u als organisatie specifieke wensen, dan kunt u hierover altijd met ons praten. Wij passen het CYOD-concept graag aan zodat u er gebruik van kunt maken. Zo verminderen wij de werklast binnen uw bedrijf. Contacteer ons voor een vrijblijvende afspraak.

Contacteer ons
Back to Top